Translate

onsdag 13 april 2016

Möte på AF

Ja, efter ett påsklov med barn som hade 39 graders feber plus att jag fick det söndagen efter påsklovet var slut har det inte blivit så mycket gjort. Barnens förkylningar värkar ha släppt i alla fall, medans min håller i sig fortfarande. Var på VC igår med näst yngsta dottern, på henne konstaterade dom öroninflammation. På mig, som inte hör nått på höger öra, det bara brusar och känns som jag har lock för örat, och det värker visste dom inte vad det kunde vara. Fick kortisonnässpray och kåvepening som jag skulle ta om några dagar om värken inte gick över.


Men halvdöv som jag är så gick jag till AF idag på möte som har blivit uppskjutet då min handläggare var sjuk förra gången vi skulle ha mötet.
Det bestämdes att min handläggare skulle ringa till 2 konditori och jag skulle ringa ett för att höra om dom kunde tänka sig att ta emot en som vill arbetsträna 2 timmar om dagen 5 dagar i veckan till att börja med. Så jag ska ringa och prata med ett cafe här i närheten och kolla vad dom säger.

Inga kommentarer: